Sunday 10 July 2011

iNTe-CLeaNSe


Jaminan kecantikan & kesihatan.. sesungguhnya bermula dr usus anda....konpem!!
Adakah anda sering cirit birit, masalah sembelit, keletihan, sakit kepala, mata menjadi kusam, kulit yang bermasalah, berbintik, sakit otot, masalah saraf, badan dan nafas berbau, cepat letih dan kelihatan murung. Jika YA, maknanye anda memerlukan proses DETOKSIFIKASIuntuk membersihkan usus.

INTE-CLEANSE adalah rumusan ekstrak Aloe Vera dan lain-lain herba terpilih membekalkan nutrisi-nutrisi penting kepada tubuh. Ia diformulakan oleh pakar perubatan herba dan perawatan alternatif berasaskan R&D yang mendalam adalah terbukti sangat berkesan untuk :-
  1. Mencuci dan membina usus
  2. Melawas pembuangan najis tanpa perut memulas.
  3. Menurunkan berat badan (obesity)
  4. Membantu mengawal dan meredakan stess
  5. Mengatasi metabolisme rendah (dimana gemuk walaupun makan sedikit)
  6. Mengatasi masalah low hormonal level/paras hormon rendah (masalah menopouse)
Inte-Cleanse berfungsi membersihkan usus dengan mengeluarkan sisa-sisa najis yang tertinggal didalam usus besar walaupun sesaorang itu mampu membuang air besar mengikut kekerapan biasa (sekali / dua kali sehari).

• Pengambilan Inte-Cleanse sebaiknya 2 biji sebelah pagi dan 2 biji sebelah malam.Jangan melebihi 4 kapsul. Digalakkan meminum air kosong sebanyak termampu kerana proses pembersihan memerlukan banyak air.
• Kesannya bermula selepas 7 - 8 jam pengambilan. Akan kerap ke tandas, 3, 4, atau 5 kali dalam masa 24 jam. Jika lebih dari itu bermakna terdapat banyak toksid didalam colon. Jangan bimbang, itu kesan tindakan biasa.
• Pengambilan Inte-Cleanse tidak menyebabkan perut memulas dan tidak terlalu mencirit sehingga tidak sempat ke tandas. Resanya seperti biasa dan lancar.
• Inte-Cleanse mengeluarkan lemak di dalam usus dan dapat membantu menurunkan berat badan. Menurunkan berat badan bukanlah fungsi utama pengambilan Inte-Cleanse.
• Pengambilan Inte-Clanse untuk 5 hari sahaja dan ulang pengambilan, selepas 3 atau 6 bulan sekali.

Cara Penggunaannya
  1. Ambil 1 kapsul sehari sebelum tidur - utk mencuci dan membina usus (bg yg tiada masalah pembuangan air besar)
  2. Ambil 2 kapsul sehari sebelum tidur - bg yg mempunyai masalah pembuangan najis
  3. Ambil 2 kapsul sebelum tidur & 2 kapsul pagi - bagi yang mempunyai masalah pembuangan najis yang kronik atau untuk tujuan detox.

Komposisi
Folium Aloe Barbadensis Extract (Aloe Vera), Radix Aucklandia Lappa, Radix Scutellaria Baicalensis, Rhozima Alisma Orrientalis (Sam) Juzep, Radis Rheum Palmatum, Folium Cassia Acutifolia.

Registration No. : MAL 20020213t Diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia

No comments:

Post a Comment